fredag 14. september 2012

Helg =)

Så var det helg igjenn, hvor blir det av dagene da??? Søren ikke godt å si.
I går når jeg hentet gullungen i barnehagen fikk jeg beskjed at hu hadde vært i slosskamp og fått seg kloremerker på kinnet, jeg fikk helt vondt i mamma hjerte når jeg så hvor mye det var. Var vist en gutt som hadde tiltet helt når hu hadde satte seg ved dataen for han mente han brukte den. Ja ja får passe på så hu ikke plukker på det å får stygge arr..

Elles har meg og gullet jente helg, mannen fant ut at han ville reise til Eid til farmoren sin i helgen, en alene tur for å fiske før vinteren kommer. Fikk ikke fisket så mye i sommer siden gullungen er utålmodig og ikke ville være å fiske hehe. Er veldig tomt her uten han da det er første gang jeg er alene hjemme etter jeg flyttet til han i Bergen :)
Men han er jo hjemme om 2 dager så det går vel fort får vi håpe.. Da han ringte meg i ste for å si i fra at han hadde kommet til den første fergen og vi hadde snakket litt å sa hadet kom tårene, klarte ikke stoppe heller hehe snakk om hormoner da :p
Fortalte det på sms at tårene kom og da fikk han dårlig samvittighet for at han hadde reist fra meg alene med gullungen alene, siden jeg er så dårlig om dagen. men herre jeg klarer meg no fint alene vel hehe

 
I dag har meg og gullet sovet til 9 og slappet av med tv og frokost før vi spilte litt spill :)
Har oxo fått ryddet rommet hennes og vi har vært ute på tur og kost oss. Fant jo så mange blader på træne som vi plukket med oss hjem, så fant vi ark og la over og det likte hu kjempe godt :D
No resten av kvelden blir det bare å slappe av og kose oss, nett spist pizza og sett på barne tv. Så no er det bare å vente på at norske talenter skal begynne så hu her skal i seng og jeg breie meg ut i sofaen :)
 
Enda en uke har gått oxo å no er jeg 27+2 dager på vei og det er 3 mnd til termin på datoen :D Gleder meg masse til di 3 neste mnd for mye som skjer med bursdager osv :)
 
Ha en fin helg alle sammen.

1 kommentar:

  1. Uff da - det så ikke mye godt ut..

    Kos deg masse snuppa - godt med litt alene tid <3

    SvarSlett