torsdag 20. september 2012

28+1

God dag !!

I går var meg og mannen en tur på Ikea for å kjøpe stellebord til lille gutt, jeg vil ikke bruke mye penger på et stellebord så vi kjøpte det som hører til sengen til prinsen. Veldig enkelt og greit nok syntes no jeg hvertfall :) Jeg har ikke vasket hånklær osv enda for det kommer jo til å støve ned før det blir i bruk hehe.. Men måtte bare fylle på så det så fint ut.. Alt under er forskjellige gratis pakker :)
 
Dagen i dag startet med å vaske og rydde soverommet til meg og mannen, siden jeg ville sette stellebordet på plass.. Jeg har fått så mye mer enargi om dagene no så har faktisk gjort masse fornuftig i dag :D
Om ting går som det skal er det kun 10 uker igjenn til vi kan se lille gutt, siden jeg har sv.diabetes skulle jeg bli satt i gang i uke 38-39, og det er jo 10-11 uker til bare :) Gud som vi gleder oss til å få en liten baby i hus no. Han er veldig aktiv om dagene og det er så hærlig å kjenne, ser hele magen danser og han vet ikke åssen han skal ligge inni der hehe..
Ellers er jeg jo masse frem og tilbake på haukeland (kk) pga diabetesen, jeg var på vurdering på tirsdag om jeg måtte begynne med insulin/ tabeletter eller ikke. Jeg måtte da begynne med tabeletter for å se om det hjalp å få ned blod sukkeret og det ser ut som om det hjelper :) Skal tilbake til tirsdag igjenn så skal legen avgjøre om jeg skal fortsette med tabelettene eller om jeg må over på insulin. Krysser fingrene for at målene er bra nok no :) Skal oxo på vekst kontroll med lillegutt og det gleder jeg meg jo masse til, se lille prinsen på ul igjenn :D blir masse av det fremover..
 
Ellers skal meg og prinsessen slappe av resten av dagen, mens mannen jobber sent i dag..
 
Ha en fin dag :) 

3 kommentarer:

  1. Er sååå koselig å kjøpe inn ting og stelle klart til de små kommer <3

    SvarSlett
  2. Ja :-D klarer ikke vente jeg hehe.. har kun igjenn å kjøpe noen klær no tror jeg..

    SvarSlett
  3. Kjempe morro å planlegge. Stelle i stand til lille kommer.
    En veldig spennende tid du går inn i nå :) Fantastisk.

    Enkleste er ofte det beste ;)
    Var det ikke det ikea stelleborde som egentlig kom veldig godt ut i test også mon'tro. Tror det ;)

    SvarSlett