tirsdag 9. oktober 2012

31 uker!!

Tiden bare flyr avsted, tenk at jeg er 31 uker på vei alt :) Magen har stått stille noen uker no men plutselig i dag syntes jeg den var mega svær og jeg føler jeg skal sprekke snart. Har jo enda 8-9 uker igjenn hehe.
I dag var jeg oppe på Haukeland pga svangerskaps diabetesen, på fredag startet jeg med insulin i stede for tabelettene jeg gikk på for di tålte jeg ikke og gikk ned 7 kg på di.. Så i dag skulle vi sjekke om jeg måtte øke insulin inntaket og det måtte jeg, tør ikke spise meg mett så fikk veldig kjeft i dag..
Ellers er alt klart til lillegutt skal komme ut, bare venter og nyter di siste ukene :)
Sliter med masse kynnere om dagene, men det er jo helt normalt så lenge det ikke går lengre en det..

31 uker
 
Ellers om dagene planlegger vi 5 års dagen til prinsessa, hu har jo bursdag den 17 men vi feirer nok ikke på selve dagen med stort selskap. Voksen bursdagen kommer vel til å feires søndagen etter om det passer for besteforeldre osv.. Barnebursdagen venter vi litt med for må se ann formen min og om hvor vi skal ha det.. Men kake i barnehagen skal hu få med seg seff :D
 
Ha en fin fin dag videre :)

2 kommentarer:

  1. Så fin mage :)
    Fytti,syns ikke det er lenge siden jeg hadde 31 ukers kul ;)

    SvarSlett
  2. Takk :) Føler jeg skal sprekke snart hehe så er spent på hvor stor jeg kommer til å bli..
    Sant, tiden går alt for fort syntes jeg.. Syntes ikke det er lenge siden du blogget og la ut magebilder og jeg ventet bare på at magen skulle komme hehe..

    SvarSlett