onsdag 5. september 2012

26 uker =)

I dag er jeg 26 uker på vei og det er 100 dager igjenn til termin 14.desember. Magen vokser for vær dag føler jeg og det begynner å bli tungt for ryggen no.. I går var jeg på kontroll og alt sto bra til med prinsen, symfysemålet var no på 25cm og for en uke siden var det på 23 hehe så vokser gjør jeg :)
 
Tok oxo glukosebelastning i går, måtte faste i flere timer og det sliter jeg med siden jeg må ha mat med en gang jeg står opp om morningene. Men kom no bort til legen og fikk et stikk i fingeren som viste seg at verdiene var på 6,3 fastende. etter jeg hadde drukket sukkervannet og ventet 2 timer hadde det stigi til 12,6 så ja jeg har fått svangerskaps deabates denne gangen oxo, og jeg som trodde jeg slapp unna.. 

 
Så no skal jeg tilbake til legen for mer prøver osv om en uke, blir nok mange turer frem og tilbake til kk no og fler ultralyder for å sjekke om han ikke blir for stor.
 
Ellers er det ikke noe særlig nytt her hos oss..
 
Ha en fin dag =) 

1 kommentar:

  1. Fin babyboligen du bærer rundt på er :)
    Innmari kjedelig det med diabetesen altså :/

    SvarSlett