søndag 2. september 2012

I dag fikk vi sove litt lenge siden gullungen skulle opp til farmoren og farfaren og spise frokost :) Deilig å kunne sove litt når det er søndag..
Litt senere på dagen reiste jeg, mannen og gullet opp på en skole i fyllingen for det skjedde det litt for di små i dag, heste ridning, hoppeslott, fiskedam, klovn og trylling.. Gullet har lenge mast på at hu vil ri men har aldri tørt så fort hu har hatt sjansen, men i dag overasket hu veldig :D lille vennen rei for første gang og jeg var så stolt av hu.. Etter en liten rundt på heste ryggen så vi på litt trylling og hoppet i hoppeslottet og rett før vi reiste hjem fikk hu en is :) Vi koste oss alle 3..

 
 
No koser vi oss med vaffler og varm kakao med krem og har levende lys på bordet, orntlig kose søndag dette her :)
Mannen sitter no å ser på brann kamp på storskjerm så tror jeg sniker meg inn for å se litt jeg oxo :)
 
Ha en fin søndagskveld videre :) 

1 kommentar: