lørdag 1. desember 2012

1.Desember !!

Tenk at det er 1.desember allerede, vi våknet til masse snø og det var jo kjempe kos :) Henriette ble kjempe glad når hu endelig skulle få åpne den første luken i kalenderen sin,var meningen hu skulle ha pakkekalender men hu valgte å heller kjøpe en Filly fairy kalender..Det var no helt greit at hu heller ville ha det + en sjokoladekalender som skal åpnes til barne tv.. For litt siden kjøpte vi Jul i skomakergata på dvd da jeg har lyst at Henriette skal få sett den oxo.. Tviler Julekongen er noe for henne men hu skal no få se det om hu vil..


 
 
Så var det resultater fra kontrollen på haukeland på Torsdag som var, først var det å sitte i 20 min med sparketest og lillegutt var kjempe aktiv så alt var fint der. Når jeg kom inn til legen så snakket vi en del og fikk målt Kevin, da i uke 38+2 var han 3950gr og 55 lang alt om målene stemmer. Håper heller det var for mye en for lite hehe. så jeg kan si så mye at i løpet av uka som kommer har jeg gutten min i armene :D Vil ikke si noen dag for litt hemmelig må det jo oxo være ;)
Må få pakket fødebagen helt ferdig snart og få gjort det jeg skal før jeg blir lagt inn, men aller mest skal jeg bare slappe av og samle opp krefter :D
 
Ha en fin fin 1.desember alle sammen :D 

1 kommentar: