fredag 16. november 2012

Hei hei!!

No er det en stund siden sist jeg blogget og det er pga jeg ikke har hatt enargi til å gjøre noe. Sove er alt jeg har gjort di siste ukene omtrent.. Den 13.november hadde jeg jo bursdag og ble 28 år :) Var så heldig å fikk fotpleie/m masasje av mannen og datteren min og gjett om jeg gleder meg til det :D
Er jo bare 27 dager igjenn til termin no så blir kjekt å kunne få stelt føttene sine før jeg skal føde.
Rart å tenke på da at innen 27 dager har jeg lillegutt her hos meg, blir jo satt i gang før termin så dette blir spennende.

Jeg nevnte tidligere at vi endelig var blit enige om navn på lillebror og no kan jeg vel komme med det, han skal hete Kevin William :) William navnet kommer bare til å stå i papirene siden det ikke klinget så godt sammen, grunnen til at vi skal ha det med er pga det har gått igjenn i min familie i 4 generasjoner no så da ville jeg bringe det videre :)

Jeg har alt tenkt ut 2 datoer for dåpen oxo, tenkt masse på 03.03.13 og 31.03.13. Så no er det bare å krysse fingrene for at en av disse datoene er ledige :) Vil jo ikke bestille før han er kommet til verden..

Tenkte å legge med et nytt magebilde siden jeg ikke har gjort det på noen uker ( er jo i uke 36+3 i dag)  så bilde kommer senere i dag :)

Ha en fin fin helg alle sammen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar