lørdag 20. oktober 2012

Litt nytt !

I dag var meg og Henriette en tur på vestkanten for å kikke litt, skulle kjøpe en julekalender inne på lekebutikken til hu med Filly fairy :) Og da vi kikket litt inne på Brio fant jo jeg en vognrangle som jeg falt for og bokstavene til navnet til lillegutt. Men hadde alle bokstavene men den ene bokstaven var ikke i blå :( Meg og mannen ble jo enedelig enige om navn i går, men velger å holde det hemmelig litt til :)
Fikk kjøpt inn 4 smekker to litt store og to små, så må jeg vel ha noen til men det får vi ta litt etterhvert :) 



Denne ugle rammen fant jeg inne på Kremmerhuset, ble litt skuffa når jeg fant ut det var til å ha på kjøleskapet men den var så fin at jeg måtte ha den like vel :D Kjøpte i 3 farger blå, grønn og rosa. Tenkte å henge den blå og grønne over senga til lillegutt og den rosa får henriette på sitt rom :)

Ellers skal vi bare slappe av i dag og kose oss

Ha en fin Lørdag :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar