mandag 15. oktober 2012

Litt nytt..

 
I dag har jeg vært å kjøpt stellematte og sengetøy til lillegutt :) Lenge lurt på hvor dem har solgt disse stellemattene og endelig fikk jeg vite hvor så da måtte jeg å kjøpe da. Sengetøyet er i samme med ugler på og jeg syntes det bare er såååå skjønt :D
Tenkte å kjøpe gardinene oxo men siden vi ikke har noe rom til han enda tror jeg at jeg venter litt med det, men må ikke vente for lenge tilfelle di slutter å selge det.. Har oxo gått over klærna til lillegutt for å se hva vi mangler, men tror jaggu vi har det meste til han kommer ut no. Må ha litt mer i str 62 tror jeg og smekker.. Godt å se alt kommer på plass no siden det bare er 60 dager igjenn :D


 

5 kommentarer:

  1. Nå går det fort :D
    Ugler er jo så fint :)

    SvarSlett
  2. Ja går kjempe fort no :) Ja jeg falt pladask for denne ugle serien altså hehe.. Håper jeg finner mer med ugler på hehe..

    SvarSlett
  3. hvor kan man få kjøpt slik stellematte?
    S

    SvarSlett