søndag 10. februar 2013

Morsdagen hos oss!!

Jeg hadde håpet på å kunne få sove litt i dag, men mannen er syk så jeg sto opp med henriette i 8 tiden mens mannen ga lillegutt mat for så å legge seg igjenn.. Ble litt skuffet men sånn ble det no bare :) Henriette ville pynte seg med kjole og hu ble jo såå fin og Kevin fikk på seg skjorten som pappaen hadde som baby :)
Jeg har baket boller som vi tok med oss opp til svigers og der var vi samlet hele gjengen,skikkelig kos :)

Mine to aller beste :)
 
 
Ellers i dag har jeg fått vasket og tørket støv og slappet av med min lille familie. Henriette laget en kjempe fin tegning til meg i dag og skrevet på den helt selv, bilde kommer senere :)  no er det legge tid for begge ungene. Skal bli godt med en liten pust i bakken kjenner jeg.
 
Håper dere andre mammaer der ute har hatt en fin dag :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar