onsdag 6. februar 2013

2 mnd!!

I dag er lillegutt 2 mnd alt, syntes tiden kunne stått litt mer stille for han vokser så alt for fort. I dag var han på sitt første legebesøk oxo pga øyet hans bare renner, men alt var helt fint. ( tette tårekanaler) Fikk oxo legen til å lytte litt på han siden han no har vært forkjøla siden han var 4 dager gammel, blir jo så bekymret siden han er litt tett i brystet.. Men alt så og hørtes helt fint ut,men måtte fulge med på pustingen hannes og ta kontakt om det ble værre..


I går var vi ute på en liten kvelds tur, meg,mannen, henriette, kevin oxo hadde vi med oss Felix:)
Var helt nydelig å få den times turen, men herre å glatt det var. Hadde tenkt meg en tur ut no i solen men tør rett og slett ikke pga glatten..
Håper virkelig det kan bli helt bart igjenn snart eller snø, den isen er ikke noe kjekk..

Henriette :)
 
Meg og Kevin :)
 
 
Ellers holder jeg på å ordne til dåpen vi skal ha i slutten av april, ferdig med innvitasjonene og bordkorta no. Bare skrive på innvitasjonene igjenn :) Får se om jeg får gjort det denne uka eller i løpet av neste, siden min søster og samboeren kommer på besøk da og skal ta med seg di som skal hjem til Porsgrunn :)
 
Skal få lagt ut bilder av bordkorta og innvitasjonene senere, ble veldig fornøyd med di :)
 
Ha en fin dag :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar