mandag 28. januar 2013

Shopping

I dag reiste meg,mannen og lillegutt på shopping, vi skulle ha noen nye klær til han for han har jo vokst så fort. Så no fikk vi kjøpt inn en ny hel dress , gensere og en bukse og body. Når vi gikk og kikket kom mannen over Nike shox sko som var satt ned 50% så da fikk jaggu mor seg nye sko :) Ønsket med sånne sko så lenge no og endelig fikk jeg di, gleder meg masse til å få brukt di og håper di hjelper på ryggen min..
 

 
 



 
Fikk oxo kjøpt inn masse farge ark som jeg skal lage dåps invitasjoner av, mangler div bånd og pynt men får ta det i morgen siden vi ikke hadde så god tid på oss..
Så i dag skal jeg sitte å prøve meg frem med åssen fasong osv jeg skal ha på di :)
Kommer til å vise åssen invitasjonene ble når jeg er ferdig, er enda lenge til di skal være ferdige da dåpen ikke er før i slutten på april..

Ha en fin dag :)

1 kommentar:

  1. Har sånne sko selv, og jeg ville ikke anbefalt de om du har dårlig rygg... MEN du kan jo være mer heldig enn meg da! Men i korte perioder er de super :) Bare ikke over lange dager...

    SvarSlett