fredag 25. januar 2013

Beklager at jeg ikke har blogget på lenge no, men har rett og slett ikke så mye tid til det og dagene går jo i det samme vær dag.
Kevin er jo no 7 uker gammel og han vokser jaggu fort, på 6 ukers kontrollen var han 5640 gr og 61 lang alt og har no gått opp til str 68 i klær alt..
Er vedlig morro å se hvor fort di utvikler seg og ser stor forskjell vær dag no, han smiler og har begynt å le litt og det er jo så nydelig å se :)
Selv må jeg skryte at jeg har no gått ned 20 kg siden 6.desember og håper kg fortsetter med å rase av meg..

Lillegutt smiler i søvne <3 p="">
 
 
Nå fremover håper jeg på at det kan bli varmere ute sånn at vi kan ha sjansen til å gå på turer, for sånn som det har vært no 10- osv har vi ikke våget oss ut enda. Han har jo vært en del forkjølet og fikk jo RS-viruset da han var 4 dager gammel, da ble vi hentet i ambulanse pga han mistet jo pusten for oss og mannen måtte ta inblåsninger osv for å få liv i han igjenn. Så no håper vi på varmere sånn at all sykdom kan forsvinne:)
 
Håper jeg klarer å blogge litt fremover nå, men kan ikke love noe..
 
I helgen som var hadde vi besøk av mamma og pappa, det var utrolig koselig. Skulle jo egentlig til di i jula men siden kevin fikk rs viruset fikk vi ikke lov å ta han med ut og fly. Så var kjekt at di kom til oss istede da :)
No venter vi på besøk av min store søster og samboeren som tenkte di skulle ta turen over fjellet i februar..

Mamma,pappa og ungene :)
 

1 kommentar:

  1. Uff så skummelt å lese at var så dårlig :(
    Godt det gikk bra med han!
    Så stor han blir :) Tar igjen Majken straks han,hun er 6 mnd og 5,9kg og bruker 62/68.

    SvarSlett